PROJECT
La vache qui rit
La Vache qui rit is 100 jaar geleden ontstaan met een sterke boodschap: lach het leven toe. Een 4-jarige lacht gemiddeld 300 keer per dag. Daarentegen lacht een 40-jarige slechts 4 keer op een dag.
2021
Om de 100-jarige verjaardag van het merk te vieren werd deze toffe commercial opgenomen en is Róman opnieuw gevraagd om deze in te spreken. Een dubbele reden voor een feestje dus!
2020
Ook voor de Cheese Dippers commercial van La Vache Qui Rit hebben ze Róman gevraagd als stemactrice!
2020
In dit korte filmpje wordt een mooie levensfilosofie overgebracht: Lach elke dag. Dan kun je alles aan. En wat je eet moet je hetzelfde gevoel geven. La Vache Qui Rit. Lach het leven toe.
WIL JIJ RÓMAN OOK ALS STEMACTRICE VOOR JE PROJECT?
Neem contact op via de contactpagina of stuur een berichtje naar haar management House Of Voice. Meer horen? Check het hier.